8 December

Jag sitter här och försöker intala mig mig själv att jag inte ska somna. Men jag gör inga framsteg. Får jag inte min middagslur så blir jag helt enkelt grinig och tröttare än någonsin. Jag vet, jag är som ett litet barn som går på dagis. Haha, men det är så det är. Bäst att skylla på skolan och mörkret. En värdelös blandning!

Idag var vi och simmade på gympan. Skönt efteråt men ett helvete under tiden. Mina armar klarar verkligen inte av mer än ett par längder. Så jag erbjöd mig att bli "livräddad". Helt klart väldigt mycket skönare.
Sedan blev det en mysig liten lunch i Nolhagacafét. Mackor och frukt, mums. Har märkt hur mycket lättare det är att äta utanför skolmatsalen. Hela miljön i matsalen får mitt att strejka. Jag blir trotsig och grinig där inne.



Fastnade med kameran en stund förut. Blev en hel del julbilder. Måste säga att julen ser mysigare ut på bild än vad den gör i verkligheten. Tyvärr.
Men nu ska jag ned till stan för att köpa böcker inför resan. Är en riktig läslus när jag är utomlands. Slukar minst tre böcker. Så om ni har några bra förslag så kom gärna med dom!

PUSS

Kommentarer
Postat av: madde!

Gömda är ju helt klart bäst!



2008-12-08 @ 17:33:42
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0