Books

Fick i allafall med mig två böcker hem som jag kan ha på resan.


Tio saker jag hatar med mig själv.
Iskolan är jag den blonda Jamie - en i mängden. Hemma är jag muslimen Jamilah-med en pappa som gör mig galen.
Jag borde vinna en Oscar för muna skådespelartalanger. Men jag kan inte fortsätta så här mycket längre...



Som jag vill vara.
Handlar om en femtonårig flicka som lyckad bli gravid med den snyggaste killen på festen. Hennes liv förändras på en sekund och hon vet inte vilken väg hon ska välja.

Känner att det är väldiga Cissböcker. haha. Men men, tycker om man en genre så gör man.
Kan ju förståss inte riktigt rekomendera de än. Men snart kanske..

Nu ska jag även sätta mig när och läsa en engelskabok som ska vara klar tills på Torsdag. Har inte ens valt bok än så jag känner att jag börjar bli aningen stressad..


Kommentarer
Postat av: johanna (;

som jag vill vara är super bra! :)

2008-12-08 @ 22:04:11
URL: http://johannafriskman.blogg.se/
Postat av: karin

som jag vill vara.. har jag hemma i bokhyllan, men inte läst än. du bår berätta om den var bra sedan när du läst den :)

2008-12-08 @ 22:29:26
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0