Dubbelmoral

Ska sova hos den här mysiga pojken idag. Sen överger han nämligen mig och åker upp till Stockholm. Hmpf!
Ikväll ska vi även gå på esteternas julkonsert. Alltid lika roligt att se på. Fast kören kommer vara bäst. Det är ju trots allt alla små ettor som ska sjunga där.


Världens djurvän är vad han är. Jävligt go med!

Var på Capio idag med..nedgång och det kändes skönt. Bara ett kilo till, sen är jag fri från Capiohelvetet. Ni anar inte hur skönt det kommer bli. Oj, vilket dubbelmoral det blev det och det var inte ens meningen. Haha. "nedgången kändes skönt" "Ett kilo till sen är jag fri från helvetet."
Jag dras åt båda håller som ni ser. Ena halvan vill ned och andra upp. Well well..

PUSS





Kommentarer
Postat av: Amandah

ska du sluta där redan?:o

2008-12-03 @ 18:23:38
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: sarah

tack för din kommentar söta!

Och du, det är inte dubbelmoral att inte riktigt veta vilket ben du ska stå på. Ambivalens är väl mer regel än undantag när man kämpar mot sjukdomen. Annars hade det ju varit lätt, och det vet vi ju båda att det inte är! Men får du ingen vidare hjälp efter capio nu då? Du får ju inte falla igen hörru. Då plockar jag upp dig personligen!<3

2008-12-04 @ 09:14:20
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0