Hääälg!

Hade låång sovmorgon idag. Jag sov till tio och började kvart i elva. Ruggigt skönt.
Ikväll ska jag ner till Lerum för att fira Josse. Först blir det väl middag med bara massa tjejer och sedan blir det väl lite party party. Hoppas att det blir över mina förväntningar för jag är verkligen inte ett dugg festsugen. Plus att vi ska hålla hus i Lerum. haha. Världens ende...
Men hoppas det kommer lite gamla kompisar från Hjälmared (konfirmationslägret). Det vore kul att träffa alla dom igen.


Ingen vidare bra bild. Haha. Men jag och Agge har gett oss in på ett projekt i skolan. Snarare Agges projekt och jag står för "modellandet". Vi får se hur detta går.

Pratade med min behandlare på Capio igår ich jag tror att jag ska få sluta med näringsdryckerna efter jul. Jag hoppas i allafall det. Då slipper man äntligen allt ljugande.. Ber även till gudarna att resan ska bli underbar. Slippa allt tänkande, tvångstankar och allt det där.

Ha en bra fredagskväll så hörs vi i morgon!

Kommentarer
Postat av: jessica

Du är så vacker ska du veta Cissi! :)

2008-12-05 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0