Ja, vad säger man...häääälg?

En vecka kvar. Ojojoj vad jag är taggad! Hoppas även att det finns ett ställe att hoppa BungyJump  på de ställena vi ska till iår. Vet ni vad min högsta önskan är tror jag ? Att hoppa från en bro mellan två klippor i U.S.A om ni förstår vad jag menar? Vill även hoppa från världens högsta BungyJumpställe i Afrika.
Då vet ni vad ni kan ge mig i julklapp...



Efter skolan i dag traskade jag och Linus hem till honom i snöstormen. Kallt som bara fan! Tycker även det är konstigt hur man kan vara vilse i sin egna stad? Kände inte igen mig under en hel halvtimma, kändes som jag var i en främmande stad. Trodde att jag hade vart överallt i Alingsås, men icke.

Ikväll hade jag hoppats på Jul på Liseberg. Men så blev det tyvärr inte..Istället får jag och Andreas ligga och slöa med fem kilo naturgodis framför Idol. Men det låter inte så pjåkigt det heller tycker jag.

Ha en bra fredagskväll och tänk på att det bara är en vecka kvar till jullovet! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0