Knattar

Jahaja.. då har man suttit i kyrkan i en dryg timma. Småbarnen höll stämningen uppe där inne. Tror att jag ska börja jobba på dagis när jag blir stor. Busiga, söta småbarn. Kan det bli mycket mysigare?
Dock var knattarna kassa. De sjöng högre än högrast och heeelt felt värser. Menmen, det höjde stämningen där inne i varje fall och jag tror att gud accepterar dem även om de sög.



Imån är det skola igen. Inte speciellt taggad. Men man får se framåt en vecka så blir det bättre. Tyvärr kommer tårarna droppa, men det är jag redan förberedd på! Lika jobbigt och skönt på samma gång kommer det bli att åka iväg.
Nu ska jag iväg och städa. Inte så taggad, men pengarna lockar som sagt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0