Koh Chang

Att sammanfatta dagarna här är enkelt. De  är underbara!
  
Dagarna innehåller samma saker, ändå går det inte att tröttna. Att bara ligga och dega på stranden, i polen eller läsa under en skuggande palm är obsekrivligt. Man vilar ut sig så otroligt mycket här. Dock brukar vi inte bara hamna på stranden..
Vi har kört fyrhjuling och i mån ska vi ut på en fiskebåt i några timmar.
   Det är något som jag alltid har velat göra. Fånga kilovis med fisk och bränna sönder mig. ^^, Nää. men jag och Louise har laddat upp med två supersnygga solhattar som vi kan ha på båten. Man vill ju inte komma hem som en flugsvamp. Röd och vita flagfläckar, snyggare saker finns det.
   Sedan ska vi även ut på en dykarbåt. Hade egentligen tänkt att ta dykarcetifikat, men de får vänta. Det tog för lång tid och varken jag, Louise eller papput hade orken. Så Johan ska dyka och vi andra ska bara snorkla.
   Efter detta då ?.. jo, då är det snart dags att åka hem ska jag tala om. Fast innan det så hinner vi med en sväng till Hua Hin i fyra dagar. Då står shopping på listan men även apberget. Det är precis vad det låter som. Ett berg där det kryllar av olika sorters apor alltså..
   Oj, höll på att glömma det viktigaste. MASSAGEN! herre min jesus vad skönt det är. Har tagit precis varje dag och det är lika gött varje gång. Har tjatat om massagen hela hösten.. så nu ska jag överdosera så jag slipper tjata under våren också.

Nu ska jag hoppa i det kokande havet en stund, sedan blir det massage. (nähä?).

En till sak.. Jag älskar Andreas!<3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0