Lång natt!

Vet ni när jag gick till sängs igår kväll? Redan klockan halv tio blev det. Gud va skönt det var. Trodde aldrig att jag skulle kunna somna, men det lyckades jag nog göra med tanke på att jag inte kommer ihåg att jag låg uppe. ^^, Så inatt har jag sovit i tio timmar. Lite skillnad från vad jag brukar göra..


Visst är det en mysig julbild?

Idag blir det rörlig bild hela dagen. Ska bli kul att se våran förjävliga film vi spelade in för en vecka sedan. Lär nog bli några skratt och röda ansikten. haha, detta kan bli roligt.
Förövrigt så hatar jag Tisdagar med tanke på att vi börjar klockan 09.20 och har lunch 10.20. Lite för tidigt för min del så jag brukar inte få ned något i magen innan middagen. Får hoppas på att det är extra god mat så jag kan trycka ner lite i allafall.

Ha en bra dag alla, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mikkan

jag vill se den!! :)

2008-12-09 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0