Lucia

Frukosten idag blev förjävlig! En måltid som brukar ta tjugo minuter att få ner tog idag en timma. Vet inte riktigt vad det beror på. Men jag har fruktansvärda kramper bakom bröstbenet när jag sväljer. Oavsett om det är vatten, spott, mat eller något annat jag sväljer så krampar det till och får tårarna att spruta.
Ringde till sjukvårdsupplysningen och pratade med dem i en timma. Vet ni vad hon trodde att jag hade ?..Magkatarr. Tvivlar på detta, men man vet ju aldrig. Magkatarr får man iallafall när man har stressad under en lång tid, äter fet mat och dricker mycket alkohol. Haha, Varför säger någonting mig att det inte kan vara magkatarr ?.. . Dock var det bara vad hon trodde. Hon skulle ringa tillbaka och följa upp hur det gick iallafall. Snäll tant det där.
Vet ni en till sak som hände under tiden detta pågick?.. Min favoritring bröts av. Den som har suttit på mitt pekfinger i två år. Helvete. Men jag får ta ock skaffa en ny favoritring. Den här gången ska det vara en snygg. Haha.



Idag är det även Lucia. Mysstämning. Ikväll ska Jag, Carro och Linnea servera på ett 50-årskalas. Känns precis som i Eva&Adam när dom ska servera. ^^ Vi får väl leta fram några snygga, matchande kläder också.
Som vanligt drömde jag om Linnea inatt. Har drömt att vi har bråkat tre nätter i rad. Det är inga snälla bråk heller. I natt sa hon att alla hatade mig och att jag var värdelös ^^haha. Gillar dej ändå Linnea ;)

Ha en mysig Lucia. Kom gärna hit och lussa! ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: F

svar: JAG VEEET! Han är typ världens finaste! har älskat han sen jag var liten ^^,

2008-12-13 @ 14:27:14
Postat av: MP

neeeej , jag kommer sakna den! det var inte den silvriga va?!

2008-12-13 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0