Matlista


favorit-maträtt:
Biffar med bulgur och massa grönsaker, Lax med småpotatis, gräslök och gräddfil, tacos med alla möjliga tillbehör, grillspett med ris + kalla goda såser, sen är alla wokmaträtted gudomliga.
favorit-krydda: Aromat, kanel, örtsalt
favorit-pålägg: Ost, skinka och banan. Mumss.
favorit-frukost: Youghurt, banan och en macka. <3
favorit-macka: Gärna någon nybakad god fralla
favorit-snabbmatställe: Inget jag kan komma på. Räknas Thai ? ^^,
favorit-pizza: Hmm, i såfall Africanan. Var dock eeevigheter sedan jag åt pizza. Minns när det var :O
favorit-snacks: Naturgodis i mängder och choklad
favorit-grönsak: Gurka, soltorkadetomater, oliver hmm.. nästan allt tror jag nog.
favorit-frukt: Massor, kan ine nämna en. Ingenting slår en iskall färsk annans på stranden. Sen finns ju papaya, banan, apelsiner, äpplen, clementiner.
favorit-skaldjur: Inga alls.
äckligaste mat: Gröt, skaldjur, maffiga stora köttbitar (funkar inte alls för mig), slibbig snabbmat som kebab m.m.

favorit-dryck: Fanta free med annanssmak, gögg, te i alla möjliga smaker.
äckligaste dryck: hmm..Öl måste jag nog säga.

finns alltid i mitt kylskåp: Mat i alla möjliga former.
finns alltid i min frys: Glass och bröd
mat jag oftast äter: Hmm.. allt möjligt. Men godast är frukostmat.
mat jag är bäst på att laga: Fil och flingor (A)
kokt/stekt/friterat: Grillat, helt klart.
hemmalagat eller restaurang: Hemmalagat tror jag bannemen, men restaurang är med sinnessjukt gott. Bara jag vet vad som finns i..
äta ensam eller äta med andra: Med Andreas!!
djur jag äter: Alla förutom skaldjur.
något jag skulle vilja äta som jag aldrig ätit: Sushi, (jaaaa, jag är efter)

Kommentarer
Postat av: Amandah

åh, sushi är ju verkligen det godaste som finns !

2008-12-12 @ 17:03:20
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0