Minuter = Timmar

Ett halvår har redan gått på gymnasiet. Det konstiga är att detta halvåret har känts som en månad, högst. Men resan jag har framför mig kommer kännas som två månader. Det måste vara något med den utländska tiden, för den går så fruuuktansvärt långsamt. Men det är bara fruktansvärt skönt. En dag här hemma känns som en timma där borta. Man går upp tidigt, sätter sig på restaurangen vid stranden och äter världens underbaraste frukostbuffé. Sen är det dags för solstolen, havet och inte tala om frukterna på stranden..sedan rullar dagarna på och vi gör precis vad vi känner för i stunden.




Kommer ju inte kunna undgå att sakna Andreas den rackaren. Den personen som uppfann mobilen tänker jag våldta för att visa min tacksamhet. Kommer inte alls klassas som nekrofil..
Nu ska vi gosa ned oss i sängen för en lååång och go natt. Ska till skolan i en halvtimma i mån. Riktigt värt, verkligen!
haha. Men vi hörs i morgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0