Ny dag, nya misstag..

..men man kan inte spola tillbaka tiden och ändra på det man gjort. Så jag låter bli att tänka på det.

Idag har det vart Rörlig bild i skolan. Spelade in ett kort kärleksdrama. Roligare än väntat måste jag påstå.
Den kommer säkert se fruktansvärt B ut. haha, men vad hade hon egentligen räknat med?
Fejkade stön, grääääsliga kläder, skratt, otrohet, grova mansröster etc.. där har ni vår film.

Väl hemma så märkte man att mitt humör hmm.. att mitt humör inte fanns. Var helt yr. Det var nog en blandning mellan förjävlig mensvärk och inget i magen förutom frukosten.
Så jag la mig och grät en skvätt och rätt som det var så somnade jag i en timma. Vaknade lagom till middagen och sedan var jag på topp igen. Perfekt.

Nu ska jag snart äta lite kvällis och sedan ska jag kolla Desperata Hemmagfruar. Yey. Det verkade vara ett sjukt spännande program ikväll. Så glöm inte att se!
En käck sida är även den här sidan. Där kan du se vad som går på tv just nu.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Amandah

Svar: Jag är 161 lång, du?(:



Ja, det är helt galet vad folk säger:o Det är ju inte direkt upplyftande>.<

2008-12-02 @ 20:23:36
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0