Onsdag

Halsont, snorig och seg springer jag runt här hemma och städar. Det går lixom inte att låta bli. Dock har jag precis sovit i två timmar då jag slutade så tidigt som klockan elva. Riktigt skönt. Så jag har nog väldans överskottsenergi bara.
Åkte som vanligt till ica efter skolan och köpte med mig världens godaste fralla till lunch..och där var min dag räddad ^^,

Snart ska jag ta bussen till Borås för att träffa upp nån. Vet inte riktigt vem det var jag skulle träffa, men hoppas att han är trevlig. ;)
Har som vanligt glömt av koderna in till Andreas lägenhet också. Det är femhundra dörrar man ska ta sig igenom innan man har lyckats ta sig ända fram. Lovar även att han har glömt att lägga ut nycklarna med som vanligt när har åkte och tränade.. ;) Men det är inga problem. Då får han bara gottgöra mig sen..



Imorgon ska jag börja packa till Thai/Kina också. Känns inte som jag åker än på några månader, men tiden går så sinnessjukt fort hela tiden så faktum är att jag åker om bara dryga veckan. Kan inte fatta det själv.
Ska packa med mig färre saker än vad jag någonsin har haft med mig. Ska shoppa, shoppa, shoppa vaaarje dag. Våran familj går loss något sjukt på shopping där nere. Tur att det är så galet billigt som det är. Det är lika mycket "affärer" på alla tre ställena vi ska till iår. Fast på varje ställe är det olika sorters shopping. Perfekt.

Nu ska jag fortsätta städningen och dunka i mig julmust.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0