Snart så..

Pjuuuh. Nu kan jag äntligen pusta ut. Känns som tio kilo sten och lyfts av från mina axlar. Jag bryr mig inte om han bli nöjd med min InDesignhandbok nu. Orkar inte ändra på det lilla minsta ändå..
Förövrigt så var det ettorna julkonsert i skolan idag. Riktigt bra, (nästan) alla.


Vårat julkort ser ut i stil med där. Hmm.

Sista vistelsen på Capio innan resan idag med. Hade druckit och ätit (maasssa) innan jag åkte dit. Så nåt hekto upp visade vågen. Vi bestämde en hel del "regler" inför resan och hon hjälpe mig även med olika taktiker om hur man hanterar ångest. Andas i fyrkanter osv. Kommer vara jobbigt att inte kunna ringa till Andreas i alla möjliga situationer med. Vart ska jag då ventilera mina frågor, känslor och allt sånt?
"Du ska äta en glass om dagen" ,sa hon. Jaha tänkte jag. Det kommer ju inte göra saken bättre i allafall. Men det känns väl skönt att höra att jag nästan är tvungen att äta det. Dock ska jag ta saken i egna händer och utmana mig för allt jag är värd. För visst ska man inte vara begränsad på en lång och härlig semester? Det låter ju helt absurt. Nej, här ska vi leva livet, äta goda efterrätter, underbara måltider och sista men inte minst äta deras pannkakor. OJ vad de är smurriga. De är som pannkakor med choklad, banan och massor med vaniljsocker på. Det blir so ett knyte.
Nu ska jag sätta mig och skriva det sista arbetet innan lovet. Borde kanske börja packa också ?...haha. Alltid i sista minuten säger jag bara. Ciss i ett nötskal.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0