Söndagsvila

Godkväll allesammans!
Haft en bra och lugn dag. Dock har jag varit galet svullen, men annars så har det varit kanoners. Har varit utan skolarbebete så det har varit extra skönt. Annars brukar söndagar vara en ren pluggdag.
Vet ni vad jag åt till middag idag? Korv och potatismos. Mamma köpte korven med den högsta kötthalten i för att göra det lite lättare för mig. Men ångesten hälsade på ändå. Fick välja på köttbullar eller korv, men jag valde att utmana mig!

Imån ska jag, mamma och Louise ner till mormor och morfar för att baka pepparkakor. En årlig tradition som vi inte har gjort på flera år. Haha, Vad skumt det där lät. Minns när man var liten och alltid åkte ner och gjorde fula pepparkakshus. Dock hamnade ju halva degen i magen. Men det var stämningen som räknades..




Nu ska jag faktiskt krypa ned under mitt täcke och tända massvis med ljus. Men innan det ska jag ta mig en kopp grönt té!

Sov så gott när ni väl somnar. PUSS

Kommentarer
Postat av: Amandah

Super med korven!

puss<3

2008-12-07 @ 23:08:13
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0