Josse 17 år!

Det blev en fruktansvärt lyckad kväll igår. Eller det blir ju alltid mer och mer roligt ju senare in på natten det blir. Stämningen lättas oftast upp när alla har lite alkohol i kroppen och man har lärt känna alla lite mer.
När jag kom dit igår så var vi bara tjejer. Först blev det god pastasallad och chokladpudding och senare kom det mer och mer folk. Vissa igenkända och vissa främlingar.





Stunden precis efter den här bilden är tagen så blev det chokladpuddingskrig. Herrejävlar vad roligt det var. Vågade inte ta fram kameran som ni kanske förstår. Dock slapp jag undan att bli inkletad i äcklig chokladpuddning. Tack och lov!
   Egentligen skulle jag åka hem och sova. Men tiden gick och när jag tittade på klockan så var den redan fyra. Så jag stannade kvar och somnade inte förän klockan sex. Jag lyckades ragga tag i Josses varma mysiga säng. Så jag sov som en ängel.

Tack och hej !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0