The Killers

Godkväll!
Nattens sömn gjorde mig gott. Var inte alls lika sugen på mig dagliga eftermiddagslur som jag bruka vara. Jag var inte lika trött som jag brukar med andra ord. Hoppas jag blir så trött ikväll med så jag kan lägga mig så pass tidigt. Dock mste jag spana Desperate..det är obligatoriskt.



Hade ju sån där übertidig lunch idag med. Fast jag var faktiskt riktigt, riktigt duktig och beslöt mig för att inte utesluta lunchen. Tog i allafall två knäckebrön med ost på. För lite, men absolut bättre än ingenting alls.
Hände även en fruktansvärt rolig incident i matsalen. Hörde bara ett brak och där låg en tallrik med soppa och en person på golvet. haha. Jag hade dött. Mina äpplekinder hade blivit till tomater om inte ännu värre..

Föresten så var jag "mig själv" idag igen om man nu kan säga så. Haha. Eller jag var typisk mig själv.. När jag kom hem så hade jag fått ett meddelande på datorn där det stod "Du har möjligtvis inte glömt något i skolan?" . Haha, Vad fan har jag glömt nu tänkte jag. Då hade jag såklart glömt min rosa påse som var fylld med alla mina skolböcker mitt på golvet. Smart ciss, smart!

Nu ska jag krypa ner under en filt framför teven!

PUSS

Kommentarer
Postat av: F

Du föresten! vad var det där om? dm där bilderna du och agge tog. Något projekt eller vad var det?

2008-12-09 @ 22:39:21
Postat av: agnes

gud vilken snygg bild, måste vara någon fräck som har tagit den ; )

2008-12-09 @ 23:00:36
Postat av: madde

Jag missade desperate!:( förra avsnittet också. Och grey's anatomy! Jävla skit skola som tvingar mig plugga istället:(

2008-12-11 @ 09:17:10
Postat av: Ciss

Madde Sv; FAN va surt. Men det slutade INTE som en säsong ska sluta :(

2008-12-11 @ 21:55:11
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0