Snart häälg!

Hade tyvärr inte feber. Det känns verkligen så men så var det inte. Är sådär öm i kroppen ni vet och det känns som ögonen ska ploppa ur. Men men, det var väl tur att jag inte blev sjuk till Thailandsresan i allafall.
Den här dagen slutar alltid i kaos. Slutar fyra och kan man vara annat än helt oseriös då ? Jag och Fronda slängde ihop en helt värdelös engelskaberättelse som ska vara inne i mån samt låg på golvet och åmade oss.
En helt vanlig Torsdag skulle jag vilja påstå.


Mysig bild från Florida

Hade dippat lite i vikt hos Capio idag. Det var iförsej väntat, men ändå onödigt. Hatar, verkligen hatar den pinsamma tystnaden när båda kollar på vågen och inser att jag har gått ner. Det blir helt tyst och efter en stund blir det lixom..jaha, det var ju synd. Vad händer nu då ?.. Jag har i allafall en vecka på mig att bevisa att jag kan innan vi åker iväg.

Nu måste jag verkligen sova. Hur dumt det än är.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0