School Again

Känner att jag har vart fruktansvärt inaktiv här det senaste. Ingenting går lixom ihop längre. Skolan tar död på mig rent ut sagt. Vet inte vad jag harde gjort om det inte var lov snart. När jag är stressad och trött så äter jag på ett helt annat sätt också. Jag äter fort och i gigantiska tuggor. Vilket resulterar till ännu gröve magsmärtor än vad jag redan har.
Även idag har jag suttit kvar hela dagen efter skolan. (hej liv) Kom hem vid åtta med rinnande tårar och trött huvud. Men när man väl är där nere i skolan så är det riktigt, riktigt mycket. Speciellt när man är där nere med fruktansvärt goa personer. Dock slutade det med splaschade clementiner över väggarna och mögel på skorna. haha.
Nu ska jag böjra på nästa skolarbete. Wiho! Är riktigt, riktigt taggad. Sen ska jag trilla i sängs och sedan gå till ännu en skoldag. Jag känner mig inte alls negativ alltså.. haha.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0