Gilla läget..

Kvällisen ligger äntligen i magen. Tog ovanligt lång tid att äta upp idag. Men det skulle ändå ner nång gång så det var ingen idé att dra ut på det mer. Varför dra ut på allting över huvudtaget ?
Jag vill trotsa mig själv. Baka en stor fet kaka och trycka i mig oavsett jag vill eller inte.

Vet ni vad det absolut värsta jag vet är? Det är när utomstående personer kommenterar folk i min närhets vikt. Speciellt om de säger att de är för smala, plus att de inte har någon ätstörning. Jag veeet att jag inte ser smal ut längre. Det är jag medveten om. Men det känns bara så fel när andra får kommentarer om att de är för smala och inte jag? Det är väl så det kommer bli nu antar jag. Bara till att gilla läget...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fortfarande jättesmal. Men du går mot det "fint" smala hållet. Inte skinn och ben utan slimmad med muskler. Du är snygg hur du än gör!

2008-12-04 @ 21:33:26
Postat av: Amandah

Jag håller med dig till hundra procent. Det är fruktansvärt att ständigt höra detta tjat om hur smal den och den är. Ännu värre är att höra och tvingas delta i diskussioner angående hur onyttigt allt är och höra vänner säga att man blir fet av det och det.



Dock är du fortfarande väldigt smal, jag skulle aldrig gissat på att du bara hade ett kilo kvar.



Kämpa på, för jag tror på dig<3

2008-12-04 @ 21:42:37
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: K

Du är jättesmal, Ciss. Det är "den sjuka sidan" inom dig som intalar dig att du inte är smal. Men låt dig inte luras utav den. Hjärnspökerna i huvudet får inte ta över!

2008-12-04 @ 22:51:34
Postat av: cecilia

Anonym: Tack är det enda jag kan säga tror jag. Hoppas bara att jag kan inse det snart.

2008-12-04 @ 23:57:27
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: cecilia

Svar K: Hjärnspökerna ska ALDRIG få vinna över mig igen. Ger adrig upp!

2008-12-04 @ 23:58:21
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag tänkte på dte härom dan, att den cissi med sjuukt snygg kropp börjar komma tillbaka

2008-12-05 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0