Diktdags

Visst är kompisar bland det bästa man har ? De är helt otroliga.
Måste lägga upp en stark dikt som Linnea skrev till mig för ungefär ett halvårsen.

Du hade drömkroppen men något gick fel
Du slutade ta hand om dej och blev bara skinn och ben
Vi blev ledsna och chockade, allt hände så fort
Du blev magrare och svagare än jag någonsin vågat trott
Jag trodde du var glad och nöjd med livet
Men ändå tog du det hemska klivet
In i mörkret fylld med sorg och gråt
Men jag vet att du klarar det om vi hjälps åt


Både jag, mamma och min syster började gråta när vi läste den. Det gick inte att låta bli.
Läser jag den med "inlevelse" så börjar jag fortfarande att böla när jag ser den.
Du är bra Linnea<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh cissi du är underbar<3 skrev direkt från mitt hjärta eller hur man säger

2008-11-24 @ 21:28:44
Postat av: Jess

åh... även jag var nära att fälla en tår :,O

2008-11-24 @ 21:49:17
Postat av: F

Jag kommer ihåg när hon skrev den och du berättade att den var så stark, det var den. Håller med Jessie där uppe.

2008-11-24 @ 21:50:52
Postat av: johanna

Det är sjukt hur skevt det kan bli. Jag hoppas du snart börjar tänka i andra banor. krya på dig !

2008-11-25 @ 18:34:24
URL: http://johannaaversund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0