En bit i taget

Kors vilken träningsvärk jag har. Underbart skönt är det! Dock lite pinsamt. Haha. Det är förmodligen inte många som får träningsvärk efter en idrottslektion. Men jag klagar inte, så skönt som det är.
Tror jag fick det efter "herren på teppan". Man skulla springa på en tjockmatta under tre minuters tid. Fy i helvete.
Mjölksyra here I come!

Föresten så har jag blivit erbjuden en plats hos en Mental Coach. Fast jag vet inte riktigt om jag vill än. Känns för mycket att både börja hos en sjukgymnast och en mental coach. En sak i tagen får jag ta. Plus att jag hatar att öppna uppjag fårt mig för nya människor. Aja.. jag får tänka på saken.

Nu väntas en heldag med Aqua. Fan vad taggad man blir.

PUSS

Kommentarer
Postat av: madde

Jag har också träningsvärk efter idrotten!! Helt sjukt . Kör på det cissi, det är nog bra!<3

2008-11-19 @ 11:39:01
URL: http://mondaynight.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har en väldigt nära vän som började gå hos en mental coach och hon har inte ångrat sig sen dess. Det har hjälp henne otroligt mycket framåt i ätstörningen och livet i övrigt. Så ge inte upp, kämpa på det kommer fixa sig, det tvivlar jag inte en sekund på!!

Kram

2008-11-20 @ 15:05:52
URL: http://camillanowak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0