Energy

Har precis sovit, så ni anar inte vilket överskottenergi jag får då. Vilket betyder att jag storstädar huset såklart. ^^ När man slutar klockan elva så har man en hel dag framför sig. Det blir nästan som en söndag.
   När vi hade slutat gick jag och Frida till Ica och köpta nybakade frallor. Måste rekomendera den handrullade frallan med massa pumpafrön på. MUMS. Så en sån blev det till lunch för min del idag.



Tänkte att jag skulle lägga upp min krönika här sen när den är klar. Den handla om skönhetsideal.  Har skrivit på den i en vecka och jag är fortfarande missnöjd. Haha. Ska det va så ska det.
Så ni får väl se den om yttligare en vecka eller två. Dock skulle den vara inlämnad förra veckan. Men men ^^

Har börjat tycka om V.ä.n.n.e.r.  har alltid vart emot sådana program. Enligt Frida är jag utan humor med tanken på att jag hara program såsom; Familyguy,  Simpsons,  Hipphipp och alla de där. Svaret är väl enkelt..jag har kass humor.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0