Go Easy

Vart tog lördagen vägen?...Redan söndag. Vilket tyder på att det är advent om exakt en vecka..
och vad tyder det på då ?...jo, tomteparaden. Med den här farten kommer det vara sommar igen på spurt.

Storbandsorkestern igår var pampig, riktigt stort. Det var fyra personer från London som var hitflugna som sjöng. Dom var inte direkt falsksångare. Dock kände jag inte igen alla låtar, men det beror nog på att jag inte direkt är något Bondfan direkt.

På kvällen hade vi middag här hemma hos oss för tjugo personer. Det är rätt mycket vill jag lova. Middagen var i allafall till som avskedningsmiddag för Johan och Emma. (Dom ska till Trysil i ett halvår).
Trollkonster stod på menyn.



På senaste tiden har jag börjat märka av så fruktansvärt tydligt när jag har för lite mat i min mage. Äter jag frukost vid tolv då jag egentligen äter lunch så mår jag illa och svettas efter några timmar. Men dum som jag är så bryr jag mig inte om det och låter gråten komma..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0