Häälg!

Provet avklarat. As skönt. Kändes som det gick rätt bra faktiskt. Jag har en förmåga att alltid börja läsa på lite för sent. Menmen. Man lär av sina misstag.
Efter provet var det håltimma i två och en halv timma. Det ska man egentligen inte klaga på.. men det är faktiskt rätt segt.
Sen var det en engelskalektion och sen bar det av hemmåt. "Mensvärk" var min orsak idag. Lika så Agnes och Fridas. Inte alls misstänksamt.



Väl hemma somnade jag i två timmar. Guuuud va skönt. Det är det bästa som finns att sova på dagen. Sjukt goare än att sova på natten i allafall.
Nu ska jag äta mormors nygjorda köttfärslimpa. Den är svår att slå vill jag lova.

Sen kommer Andreas och då kommer det bli Dexter och Naturgodis. Mums mums mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, älskar din bloggdesign! :)

Vilka program använder du när du kodar den och så?

Mvh Sofia



2008-11-21 @ 19:10:23
Postat av: Vanessa

helg älg :)

2008-11-21 @ 19:12:46
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: cecilia

Anonym: Tack ska du ha. Jag tog hjälp av sidan www.designadinblogg.se. Vilka koder och sånt jag använde kommer jag tyvärr inte ihåg. Kan ta reda på det om du vill ? <3

2008-11-21 @ 20:16:58
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har håltimma 3 gånger i veckan!:(

2008-11-23 @ 13:55:21
URL: http://mondaynight.blogg
Postat av: Linnea

dina tänder är så sjuukt fina

2008-11-24 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0