Klantiga as!

Klant nummer1.
Idag blev jag faktiskt riktigt trött på mig själv..
Skoldagen började klockan nio, förutom min del såklart. Trodde att vi började åtta. Så jag satt väl förberedd med böckerna i beredskap i goood tid. haha. Men såklart hade jag tagit fel usb-minne med mig till skolan. Så det blev till att hämta det riktiga en snabbis.

Klant nummer2.
Det första usb-minnet jag använde mig av på morgonen hittade jag såklart inte när dagen tickade mot sitt slut. Vart fan är det tänkte jag? Men då satt det uppe massa "upphittarlappar". "Beskriv kapacitet och hur det ser ut". Haha. Tror ni att jag kunde svara på dom frågorna? Njaaee.. Men jag lyckades lirka fram det ändå till slut. Okej, Där var första usb-minnet hittat...

Klant nummer3.
Men vart fan tog det andra usb-minner vägen nu då ? Det som jag hämtade hemma. Det måååste ligga i väskan. (så brukar jag tänka och river ut innehåller från väska på golvet) Fast nej. Där låg det inte. Tack gode gud hade också blivit upphittat.

Klant nummer4.
Ni blir inte förvånade..tappade bort mina nycklar! Mer säger jag inte.. TYPISKT!

Kommentarer
Postat av: Josef.

Du glömde en bunt armband utanför kuratorn också.

"Det är så typiskt dig, Cissi!" sa Frida.

Jag börjar förstå vad hon menar nu.

2008-11-28 @ 15:01:31
Postat av: cecilia

HAHAH^^juuust det ja. det glömde jag av ;) Jaa (. lite typiskt mig är det tyvär... :/;(

2008-11-29 @ 00:00:15
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0