Klen är vad du är! ^^

Jag är nog den mest oromantiska personen i hela världen just på morgonen ! ..Iallafall om Andreas får tala ut.
Men det får han inte, för han har varit så sjukt elak idag. Haha, Fast det kanske snarare kallas överskottenergihöööög nivå ! Men men, tur att han är klen så att jag fick chansen att vinna i allafall.




Igår kväll hamnade jag hos Anna med några stycken. "Spelade" spel (som jag sög på) och pratade + drack te då ! ^^ Alltid mysigt att träffa dom. Det känns som det inte blir alls lika ofta nu när man har bytt klass och allt vad som nu har hänt. Men de gånger man ses så är det lika kul som vanligt.



Snart ska jag bege mig till Borås och kolla på Cup. Världens största inomhuscup för att vara exakt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0