Mvg hit och dit

Var bara tvungen att visa de nya byxorna jag köpte i veckan. Rätt nöjd om jag får säga det själv.

Har precis ätit tacos, och oj vad det är mättande. Men sjukt gott! Riktig helgmat tycker jag allt.
Skoldagen var rätt kort. Började åtta med mediekunskap och sen var det håltimma i tre timmar som spenderades åt Andreas och Dexter.
Vi fick även reda på ett delbetyg på mediekunskapen. Men det ska jag inte ens nämna för då blir jag så jävla sur. Tror jag har Frida på min sida, eller? Fyfaaan ! Ett halv poäng från Mvg, ett halvt poäng. Hur resonerar gubbjäveln ?



Ikväll vet jag inte vad jag ska göra än. Har lite olika alternativ att väla bland. Hmm.. Svårt det där.

Vad ska ni göra ?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Amandah

Såna jeans har jag haft<: Gina tricot va?

2008-11-07 @ 18:46:27
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: Mikkkkkkkkkkkisss

saju att du skulle skriva att du ätit tacos ;p pusspådig<3

2008-11-07 @ 20:03:21
Postat av: FridaSlida

Jag är helt och håll på din sida! FY FAN ALLTSÅ. Han suckar..

2008-11-07 @ 21:31:12
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0