Orkester

Snö ute. SNÖ ! Fyihelvete. Fast det blir i allafall ljusare under kvällarna. En positiv sak med det åtminstånde.

Sov hos Andreas igår och oj vad missförstånd kan göra allt så fel. Haha. Måste bara medge att vi är rätt söta ändå..
Ena sekunden kan vi vara griniga as hell på varandra och nästa sekund kan jag ligga och storgråta. Men sen helt plötsligt så ligger jag nedburrad i hans famn med ett gapskratt. haha. Du är allt bra du !

Idag ska vi iväg på storbandsorkester på storan i Göteborg. Fråga mig inte vad vi har gett oss in på.
Ska dit med Adde, Virre och Lollo. Blev medbjuden och tyckte det verkade rätt skoj ändå.. ^^ Bondlåtar ska dom spela.
Borde nog dra på mig lite snyggare kläder med tanke på att alla pensionärer kommer vara iklädda sametskostymer och lackskor. Eller bode jag trotsa och komma dit i smutsiga mjukiskläder?...

Ha en bra Lördag så hörs vi seeenare.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0