Personer kommer och går

Folk bara kommer och går. Nu har Johan åkt till Trysil och ska stanna där till i Maj-Juni någon gång tror jag. Fast så jäkla fort som tiden går kommer det bara kännas som några veckor.



Veckan är i stort sätt över. Nu är det bara en lektion till tio i morgon kvar. Sen är det hääälg!
Vi skulle även till skolsköterskan och kuratorn idag. Guud va bra hon var. Satt dock allt för länge där inne. Men tack Frida för att du väntade^^, Jag ska komma tillbaka till henne om en vecka. Får se om jag går dit eller inte. Är inte så taggad på det där.. men vi får se.

Nu ska jag sova.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Josef.

Jag tyckte också om henne. Satt där inne i runt en timme, det kändes bra!

Fick också en ny tid inom en vecka. Som du säger, är jag inte så jättetaggad på det, men vi får se vad som händer. De vill ju bara hjälpa till.



Ha en bra hääälg!

2008-11-28 @ 14:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0