Resor

Har precis läst en rent ut sagt omtumlande blogg.. Robin (han som tog sitt liv). Hans systrar har startat en blogg. Den handlar mestadels om Robin och hur mycket dom älskar/älskade honom. Men även en hel del förjävliga inlägg om resten av familjemedlemarna som jag inte orkar gå in på.

Förlåt att jag tjatar, men det är för fan bara någon vecka till jag är i Thailand/Kina igen. Ett helt årsedan sist och det känns som om det var igår. Dock ska den här resan bli otroligt mycket skönare än förra.
Jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde då. Det var hemskt. Hade ångest över varje tugga jag tog. Isbitar fick mig till och med att vilja kräkas. Efter måltiderna gick jag och försökte få bort allt på något sätt. Oavsett om det var situps, armhävningar eller fingrarna som gällde. Dock blev jag påkommen och var övervakad dygnet runt. Typiskt. Det ska aldrig få bli så igen. Aldrig.

Nu ska jag skicka ner min kamera till Malmö. Hoppas fanatt den kommer innan jul. Annars vet jag inte vad jag gör. Kanske är riskabelt att skicka ner den i fall om att den inte kommer innan vi åker?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica Tell

får man läsa deras blogg? eller är den privat? :(

2008-11-25 @ 19:13:33
URL: http://strawberryjessi.blogspot.com
Postat av: Joanna

vad heter den?

2008-11-27 @ 00:15:00
URL: http://jooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0