Shoes

Kände att det var dags att visa mina nya skor. Är ritkigt nöjd och riktigt ovan. Har alltid kört på låga skor. Så det är bra att ha både och kunna variera sig lite.



Påtal om skor..när jag och Andreas var inne på en skoaffär i förrgår så säger jag till Andreas,
"Fyfan vilken fjortisstämpel det är på vita Lacosteskor". Då dröjer inte mer än en minut innan två killar kommer ingående i affären. De är båda iklädda jeans med fem toffsar på vadera ben och luggen sådär uppåtkammad med en burk billig gelé. Den ena pekar direkt på ett par vita Lacoste såklart och påstår att han hade tänkt att köpa dom och att de var dösnygga. Förvånade?, nae..

Kommentarer
Postat av: adde

jag har faktiskt också ett par lacosteskor :(

2008-11-25 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0