Skola hela dagen lång

Proppmätt är vad jag är. Kom nyss hem och slängde snabbt i mig lite mat. Måste nämligen ner till skolan igen för att göra klart mitt magasin. Aja, snart är det iallafall helg och då är det över med den saken. Dock är det riktig troligt att pilla med sådana arbeten. (Om man kommer någonstans vill säga).

Måste bara tillägga att jag har den goaste pojkvännen man kan tänka sig. När jag kom hem till honom igår i Borås hade han laddat upp med massa tända ljus och inte tala om hans mysiga kyssar. Så eftersom han inte äger en fungerande dator för tillfället att kolla film på så bäddade vi ned oss väldigt tidigt och pratade och spelade fem i rad tills vi somnade.
Mysfaktor = hög !

Föresten kom skolkatalog idag ! Yey, nu vet jag vad jag ska syssla med innan jag åker i allafall. :)

Jag återkommer senare när jag har tröttnat på att skriva magasin !

PUSS

Kommentarer
Postat av: Amandah

oj, jag uttryckte mig nog inte så bra>.< trettioåtta kilo upp alltså>.<

jag ligger betydligt högre, 40...

2008-11-06 @ 20:29:49
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0