Skrivning på högsta nivå

Nyss hemkommen och nu sitter jag här och skriver på mina texter (igen). Jag har ingen fantasi längre !? Den är totalt bortblåst. Sitter och skriver en mening, suddar ut, skriver om på nytt, suddar ut..och det är så det håller på.
Detta ska vara klart på fredag ? haha. Wish me luck. Det kommer bli som vanligt att jag sitter med allting sista kvällen helt oklar.

Imån måste jag tyvärr gå ifrån Aquas lektion igen. Livsfarligt ! Haha, Men dom på ungdomsmottagningen hade ingen annan tid än halv två. Hoppas att han inte skäller ut mig som förra gången bara.
Fick föresten reda på schemat under period två igår. Ska ha Aqua under en hel dag. Fattar ni ? EN HEL DAG. Kommer gå in i väggen för fan. Men alla säger dock att han spelar ett såkallat "spel" med oss ettor. Riktigt roligt spel, verkligen. ><

Nu ska det spanas "Desperate Houswives".  Efter det är det tidig sänggång. :)

Hörs kanske senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0