Sparar mig !

Jag har börjat märka så galet tydligt när jag har ätit för lite. Blodsockret sjunker och jag känner mig svimfärdig.
   Åt frukost vid halv tolv idag.. (typ då jag brukar äta lunch). Sedan middag vid fyra och kvällsmål vid åtta. Det är så det blir när man inte har någon som bevakar en..både bra och dåligt.
Dock är jag så feg så jag tar aldrig något stort mellanmål. Fast det är bara för att jag inte är van..
PLUS att när jag vet att jag ska äta något onyttigt på kvällen så "sparar" jag på kalorier. Låter helt sjukt. Men det är verkligen så.



Aja, nog om det. Nu ska jag förmodligen vidare till Bella. Jag vet inte riktigt om jag orkar bara. Är galet, galet trött.

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Snälla, gör inte så mot dig själv. Är det verkligen värt att bara sjunka djupare ner? Jag fattar inte att dina föräldrar inte kollar dig mer, du förstör bara för dig själv!

Puss<3

2008-11-15 @ 22:24:27
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: Amandah

Okej... Jag kan ju inte ljuga och säga att jag inte fattar varför du fuskar, speciellt inte om du blir mkt kollad, men det är så hemskt att se på liksom>.< puss

2008-11-16 @ 13:35:08
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0