Tidig hemgång

Slutade elva idag. Då är det fortfarande morgon och man har hela dagen till godo. Kommer sluta så tidigt varannan onsdag. Har klassen delad i två grupper på onsdagar, så det är därför !

Åkte till stan en snabbis efter skolan med. Köpte världens godaste te. Dock vet jag inte vad det heter. Kan ta reda på det. Det är i allafall massa lingon och blåbär i. Dessutom är det rött, så det är bra för kroppen med (sägs det). ^^, Jag är en sån som går på allt som står i tidningar förstår ni. Lättpåverkad kallas det !


Blåbär och Lingon te !



Köpte även en as snygg klocka från Ur&Penn. Ser kanske inte så lockande snygg ut på bilden, men den var riktigt snygg.

Nu kommer väl snart Andreas och bankar in mitt fönster som vanligt. Kissar ner mig varje gång.
Haha. Det finns något som kallas ringklocka ;)
Ska hålla fast honom så han missar bussen ikväll med så han kan sova här.
Dagen blir bara bättre och bättre.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0