Hellre för lite än för mycket

Jag vet inte riktigt vad jag vill få fram nu.. och om jag säger det som finns i mitt huvud kommer ni tycka att jag är galen,
eller snarare patetisk. Det är i allafall sjukt hur mycket jag påverkas från andra. Jag triggas och längtar tillbaka.
Får även höra kommentarer från folk som "Du är ju inte i närheten av sjuk längre" .
Visst, jag kanske inte har en smal kropp längre, rättare sagt inte skinn och ben. Men man kan ha en anorexia och väga 70 kilo. Det är psyket som avgör.
Då undrar jag såhär. Är man frisk om...
...man blir positivt påverkad av att äta mindre
...medvetet fuskar med maten
...tar hellre för lite än för mycket
...har fortfarande "förbjuden" mat som jag inte äter
...är rädd för onyttigheter
...äter på bestämda tider
...får ångestattacker om jag har ätit för mycket
...kan stå och gråta över min kropp

Aja, inte vet jag. Men jag känner mig inte så frisk när jag läser det där..

Kommentarer
Postat av: Amandah

De som fäller de kommentarerna är ju helt knäppa. Dessutom är du jättesmal, något som du vet längre in. Det du säger bevisar ju verkligen att du inte mår bra, ingen annan kan ju veta hur du mår!

2008-11-14 @ 18:25:09
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu jävlar, bort med de förbannande hjärnspökerna som tar över ens liv. Jag hejar på dig!!!

Mvh Jos.

2008-11-14 @ 21:17:29
Postat av: M

Vännen.. snart kommer dom som säger kommentarerna ha rätt, kämpa på så ordnar det sig <3 Det klarar du

2008-11-16 @ 12:10:53
URL: http://mondaynight.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0