Tolv timmars plugg

Är heeelt matt i kroppen. Steg upp tidigt och har vart igång hela dagen sen dess. Tänkte säga att jag inte har hunnit sitta vid datorn idag. Men det hade varit heeelt fel. Haha. Har suttit vid datorn i tolv timmar, minst. Fast har bara suttit och skrivit på mitt "magasin". Men nu är det finally klart. Hade skrivit ut det sju gånger  innan det funkade, och när jag kom hem upptäckte mamma hundra stavfel ^^ Så det var bara att åka tillbaka och försöka på nytt.


Kort på "hammabakade" muffinsar    (Till magasinet)

Vi hade även gympa idag och fyfan va jag tröttade ut mig. Dock var det ingen större ansträngande lektion. Men med tanke på min kondition så var det som att springa ett maraton. Sen fick jag inte i mig tillräckligt med lunch heller så min yrsel har hållt i sig hela dagen. Men det var det värt!

Nu är jag egentligen värd en stor gosig säng med en gosig Andreas involverad. Men det kommer.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Amandah

Alltså, det beror jättemkt på hur man menar... Jag väger typ 2 kg mindre än innan allt började, men om man ser på bmi:t och viktkurvan har jag fortfarande ca 9 kg kvar...

Jag ska skrivas ut eftersom jag ändå bara sitter och säger ja och nej, jag kommer ju att bli kontrollerad på barnmottagningen i fortsättningen ändå, och eventuellt blir det varberg efter jul.

För övrigt så blir mina föräldrar också helt galna för minsta lilla felsteg på vågen>.<



Ojojoj vad allt blev långt:o haha, sry, puss

2008-11-10 @ 23:55:47
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0