1 Advent

Tänkte inhandla nya vinterkläder i går. Men det blev inte ett enda vinterplagg. Typiskt.


Hårinpackning för färgat hår.

Rätt behvövligt för mitt hår känner jag. Fortsätter jag att färga så kommer jag tappa håret. (igen).


Har ni skådat något snyggare? Helt ärligt. Har vart ute efter en sån här telefon fruktansvärt länge.



Sen blev det en snygg T-shirt som vi köpte också. Tänk att den kunde passa båda två? haha. Dock var den lite för stor för mig. Men den var dösnygg, så det spelade ingen roll alls.

Idag är det tomteparaden också. Äntligen lite julstämning. Den brukar komma nu kring första advent, vilken förmodligen inte är så konstigt. Haha.
Sen måste det pluggas massa matte med. Hopp..där sjönk den söndagens värde helt plötsligt...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0