Candyman

Förstår mig verkligen inte på mitt inre ibland. Ju längre jag kommer i behandligen desto mer konstigt betéende yttrar sig.
Sånt som i somras gick gallant går idag hackigt, riktigt dåligt.
Under hela sommaren kunde jag äta glass godis etc. utan något som helst dåligt samvete. "Det är ju lika mycket kalorier som i min nrd", tänkte jag då. Då slank den ner med tankarna "Detta är istället för min näringdsdryck som jag hade varit tvingad att ta annars".
Men nu då...nu fuskar jag bort alla nrd och ändå är jag rädd för "onyttiga" saker.
   Jag förklarar nog fruktansvärt otydligt, det är jag medveten om. Men jag vet inte riktigt själv vad jag vil förmedla.
Varför kunde jag äta onyttigt i somras då jag även tog nrd , och nu tar jag inga nrd och får världens panik av sötsaker.
Hur går allt i hop ?
   Andreas fick ligga och trösta mig i en halvtimma i Lördagskväll. Hade ätit godis, dock inte mycket..men ändå blev det litervis med tårar. Berodde nog på att jag hade ätit det rätt sent. Snarare senare än vad jag brukar.
Det gick iallafall över efter nån timma. Det var längesedan jag kände så. Riktgt skumt.

 

Visst borde sånt här slinka ner utan problem och utan ångest ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-17 @ 23:26:44
Postat av: Amandah

åh, önskar att jag kunde hjälpa dig. Det blir ju så när man fuskar, allt går bakåt i tiden om du förstår vad jag menar?

Känner att jag överkommenterar din blogg lite, haha, sorry! Men kämpa, för det kändes väl mkt bättre så som det var i somras?

2008-11-17 @ 23:33:21
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: Frida

Vännen du är så sjukt jävla stark, jag vet att du kan! Ett steg i taget!

2008-11-18 @ 23:02:50
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0