Lördag

Redan kväll. Ojoj vad dagarna går fort. Det känns som man inte hinner med något men om man tänker tillbaka på dagen så känns morgonen väldigt långt borta.
Jag vaknade rätt tidigt med dunkande huvudvärk. Dock lindrade jag den med ett dussin värktabletter. Räddaren i nöden !
Sover av viss erfarenhet alltid skönare på dagarna. Så jag gick upp, åt frukost och somnade om i tre timmar till. Lagom till lunchen ! Sova och äta är allt man behöver för att leva sägs det ju. Lite fel, men ändå !

Har även spanat Johanna när hon har spelat fotboll och lite sånt idag. Efter fotbollstittande hade klockan hunnit bli halv sex (!!) ..och innan det hade jag inte hunnit få i mig någon middag. Vanigtvis brukar jag aldrig, verkligen aldrig äta senare är typ fyra. Men ibland måste man tänja på gränserna lite och utmana sig själv. Men det gick väl sådär.. haha
Andreas såg att något var på tok när vi sedan var tvungna att åka till Maxi innan vi skulle hem.
Fast som vanligt trotsade jag och sa att allt var bra.. Mina ögon sved som bara den när jag försökte hålla inne tårarna och allt detta för en mattid. Fattar ni eller ?

Aja, nu är det bra och nu sitter jag till och med och tuggar på naturgodis !

Nu väntar skräckfilm.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0