Godkvällens

Känner att jag har varit väldigt inaktiv här de senaste dagarna. Antar att jag har haft för mycket att tänka på och för mycket att göra. (Läxor med andra ord). skriva, skriva, skriva.. det är det enda vi gör just nu. Tur att det är roliga uppgifter vi får, annars hade jag legat på mentalsjukhus.


"Va i helvete är det där"
, tänker ni nu !
Det ska jag tala om. För det ä det godaste jag har ätit på länge, riktigt länge. Solruta med ost på..och in med det i micron tills osten ser ut som den gör på bilden. haha. Fyfan va flötigt det ser ut. Men oj så gott.


Ser ut att vara en kall morgon? Inte sant?

Nu ska jag plugga. Fan vad jag är taggad :) Helt sjukt. HÖ-HÖ

Kommentarer
Postat av: sarah

Tack för din kommentar vännen! Läser din blogg ofta men jag suger på att kommentera:/ Hoppas vi båda blir fria snart<3

2008-11-20 @ 22:00:56
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: johanna

ser faktiskt ruskigt gott ut! jag äääälskar ost :)

2008-11-20 @ 22:39:15
URL: http://johannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0