Förort

Ojoj vad jag har hostat i natt. Näsan rinner och halsen kliar. Ville sprätta upp halsen och slita ur alla kittlande partiklar. Fast det vågade jag mig inte riktigt på tyvär..så jag fick istället springa fram och tillbaka in på toan och dricka och hulka.
Okej..där får det räcka.

Idag ska jag in till Göteborg och försöka inhandla lite behövliga saker. Är fortfarande ute efter jeans. Men jag har galet svårt för att falla för några. Det kommer sluta med att jag går i mjukisari resten av mitt liv.
Egentligen skulle jag och Adde till LIseberg idag. Men tydligen skulle det spöregna, och då är det inte lika mysigt längre.



Idag ska jag skicka in ungefär tjugo foton som ska förstoras upp till tavlor. Alltid lika kul när man får dom på posten sen. Man känner sig så stolt sååå ^^

PUSS


Kommentarer
Postat av: F

det fotot var galet fint!

2008-11-29 @ 14:00:39
URL: http://ffr.blogg.se/
Postat av: johanna

vart gör du det någonstans? har letat men bara hittat dyra sidor. fast det akske inte finns några billiga alternativ?

2008-11-30 @ 22:43:53
URL: http://johannaaversund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0