Sista dagen på lovet !

Sista dagen på lovet, redan ! Men måste erkänna att skolveckorna går tio gånger fortare än "lovveckor" ^^Men det är väl bara för att skoldagarna alltid har samma rutiner och man gör inget annat än pluggar känns det som.

Idag har jag bara planerat att kolla på kycklingcupen. Ska även hålla mina mattider så min grinriga sida slipper komma till ytan. Fast ibland går det bara inte att hålla inne den.
Har faktikt börjat variera min kost lite mer på senaste. Inte bara biffar som gäller längre med andra ord. Dock blir det ju biffar en gång om dagen, men inte två gånger som förut. Framsteg! ^^ haha.



På tal om kycklingcupen, fotboll.. vart tog vårt korplag vägen ? (som tack och lov bytta namn) .
Betalade in pengar, fick en tröja ?.. that´s it ! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0