Mörker

Titta bara ut genom ert fönster.. det har inte ens hunnit bli ljust i dag! Det är förmodligen det jag hatar mest med hösten, ljust mörkret.

Nu är det Onsdag igen vilket betyder att det snart är helg. ( Om man ska vara positiv ). Det betyder även foto och graf i skolan. Vet ni vad vi började på idag ? Indesignhandboken. Det säger nog inte er så mycket. Men om jag säger att den ska vara klart precis innan jullovet så förstår ni hur stort arbete det är. Fyfyfan.

Jag gick även lite tidigare från garfen med tanke på att jag skulle till ungdomsmottagningen. Henne som jag träffade, Åse är så sjuuukt jävla energisk. Helt galet ! Hon babblar och skrattar i ett. ^^
Sen gick jag till nästa läkare, Capio. Hade gått upp sex hg idag. Känns bra tror jag faktiskt. Så man blir kvitt detta snart. Vi bestämde även att jag ska börja gå hos en sjukgymnast. Måste framförallt träna upp min rygg, men även hela mig. Mina muskler är som gelé och efter en lugn gymnastiklektion är jag helt matt ! Så det känns riktigt bra.
Ryggen hade tagit stryk bara för att jag hade varit så oaktiv sa hon och suttit så mycket. Så den var viktigast !

Okej.. han faktiskt med ännu en sak innan jag kom hem. Två timmar på stan. Hade inte tänkt köpa något men så blev det tyvärr inte.
Det blev lite saker från Apoteket, ett par as snygga jeans och lite smink.


As fint läppglans från Lindex

Har inte hunnit ta kort på jeansen än. Ni får se dom i mån.

Nu ska jag åka till Borås och träffa Andreas !

PUSS

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åse är så jävla snäll! :) helt sjukt =D

2008-11-05 @ 18:43:45
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0