Negativ dag !

Undra när alla tårarna tar slut, eller kan man gråta oavbrutet hur länge som helst ?
Idag är jag lättretlig och på dåligt humör. Det kallas pms. Fyfan för att vara tjej i bland. Har haft skrikattacker på alla här hemma idag. Känns som alla har klagat på mig !
Det första jag får höra när jag kommer innanför dörren är:
"Gå ut och tvätta min cykel som du har geggat ner"
Vaaa? Va snackar du om ? Haha, glöm att jag gör det sa jag och la mig för att sova.
Sen när jag ska vara redig och göra mina läxor så säger Louise att hon har råkat få med sig mina svar till provet till skolan. OKEJ ! Bra.. där var det provresultatet förstört. Någon att skylla på i allafall.

Nu sitter jag till och med här helt darrig med tårarna droppandes. Haha, Fy faaaan vad jag är negativ ! Står inte ens ut med mig själv. Haha.
Föresten så livräddade vi i dag i skolan. Eller ja, i simmhallen. Gud va jobbigt det var. Dock riktigt roligt och nödvändigt. Tyvärr så råkade jag nog dränka både mig och Erik som jag "livräddade."

Sen efter skolan bev det Mio med Agge å Slida. Man vill ju inget annat än att flytta hemifrån när man kollar runt där inne.


Finn tre fel?

Okej, nu ska jag gå och duscha bort all negativitet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0