Rosa julpynt

Varför är man alltid grinig när man kommer hem från skolan ? Alltid !
Well well, kan i allafall glädja mig med att mitt rum kommer vara snyggare än allas när det gäller julpynt. Köpte nämligen hem världens läckraste adventsstjärna idag. Knallrosa och fylld av paljetter var den. Helt underbar! Köpte den på Marimekko och den fanns i flera fina färger. (dock var rosa finast).
Nu kommer jag ha en rosa adventsljustake i fönstet + stjärnan + mina supersöta rosa tomtar. Här ska man inte snåla.



Skulle precis göra te, men hur gick det ? Hela jävla påsensinnehåll hamnade ju på golvet. Så dammsugarens smaklökar fick tyvärr njuta mer än mina. Suck.
Nu väntas mediekunskapsprovsplugg. Långt ord det där.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

hah man brukar ju ha antingen stjärna eller adventsljusstake ;) men den lät as fin

2008-11-17 @ 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0