Alla vaknar vi på fel sidag för eller senare..

Någon annan som har vaknat på fel sida idag ? Jag är i så fall inte ev er, men jag vet många andra som är !
Kom precis hem från stan där jag skulle inhandla lite nya underkläder. Såklart hade dom dock inte min stolek på den bh:n jag ville ha och alla andra såg ut som sådana man hade när man gick i femman. Så jag får vänta tills jag kommer till Götebrorg nästa gång.
Iallafall.. när jag står där i omklädningsummet på Lindex hör jag en sån där jobbig röst som inte är i närheten av målbrottet än. Skulle tippa på den tio år sådär. Han utbrister såhär:

-Jag vill ha nya byxor tills i mån, alla mina är as fula.
-Men vi kollade ju igenom din garderob i går och du hade minst tio par du tyckte om.
-Mamma ditt jävla pucko, jag hatar dej !

Va fan var det där lixom ? En bortsämt liten snorunge skulle jag tippa på.
Men de är inte slut där.
En annan tant jag hörde sa såhär:

-Fyfan, mina bröst är små, min rumpa är en kilometer bred och mitt ansikte ser förjävligt ut. Hatar speglar !

Haha, hon hade förmodligen inte heller vaknat på rätt siga vill jag lova !
Okej.. en kvar
Var inne på Cassels då jag riktigt försvånat vänder mig om när en tant säger:

-Men för helvete, vad är det du inte förstår ? Jag vill inte ha den jackan, den ser inte klokt ut.
-Du får väl förnya dig lite ?
-Nej, den jackan är för fjortisar.

HAHA, det roliga var att hon var i fyrtioårsåldern. Alla vaknade tydligen upp idag och blev fruktansvärt utseendefixerade ? Menmen, så länge det inte rörde mig så var det rätt kul att höra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0