Bortglömd, nej !

Snart två veckor har gått sedan Robin tog sitt liv. Jag ska absolut inte säga att man har glömt bort honom, verkligen inte. Men man tänker inte alls på det lika mycket nu. Antingen så har jag fortfarande inte förstått det eller så orkar jag bara inte tänka på det. Tyvärr, men det är så det är. Man lär sig att leva med det på något sätt.
Begravningen har börjat planeras och vi är med och hjälper till hur "upplägget" under begravningen kommer att se ut. Delvis håller jag på att fixa bildkollage på Robin samt en lång bildserie med Greklandsbilder som ska visas. En låttext ska även skrivas tillsammans med två familjer som ett härligt minne utav Robin. Byter ut texten till Ozzys låt - dreamer. Riktigt djup låt må jag säga, även Robins favoritlåt.



Bild sen Grekland. Jag och Robin under vattnet.

Nu tänkte jag försöka sova så dagen i mån bli bra ! Ska träffa Carro på stan. Blir antagligen en mysig fika och massa prat. Senare blir det en mysig Adde-kväll. Ser fram emot det ! :)

Sov gott vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0