Dag med älskade Adde !

Sitter här och snorar för fullt. Men mätt och belåten är jag åtminstånde. Det blev en riktigt mysig kväll med Andreas Musses. Åt det vanliga, Tavuk sis. Oj så gott det är. Väljer alltid bulgur till så det blir extra smurrigt.
Åt även lite extra idag med tanke på morgondagen.(vikten) Ska träffa läkaren ! Fyfan. Det är mig emot vill jag lova. Kom på förut att jag inte har vart på Capio sen veckan innan Grekland. Minst tre veckor sedan jag vägde mig på riktigt sist med andra ord. Ska bli spännande och se hur vågen visar.



Visst går tiden fort ?..Tänk att det är exakt ett årsedan jag och Andreas blev tillsammans. (andra gången). Känns som evigheter sedan tycker jag. Fast det beror nog kanske på att jag har blivit så mycket klarare i mitt huvud eller vad man ska säga^^ haha. Den här tiden har lixom gått i slowmotion för min del. Men inte mig i mot faktiskt :)

Nu ska jag krypa till sängs och sova. Så brukar det låta men hamnar ändå inte i säng förän om en timma. haha. (Frida, där ljög jag för mig själv)^^

Sov gott alla goaglada!

PUSS





Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar dag din mupp, blir bara bättre och bättre :) Älskar dig!

2008-10-07 @ 23:36:24
Postat av: Anonym

Haha, statistiken hade tydligen rätt ;)

2008-10-08 @ 18:05:30
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0